Wups..

Ingen höjdarbloggare direkt. Men ja idag har jag vart med Hanna på dagis en stund, sjöng och busade nån timma. Sen va jag iväg till bm. Allt såg bra ut. Blodtrycket har sjunkt igen. Tack och lov. Växer som den ska osv.
Var sen till mora, va ju tvungen att köpa kattmat (hos vetrinären) annars får hon snabbt stenar i urinblåsan och blir jätte sjuk. En påse för över 500 spänn. Det är då man funderar på vad man ska med katt rackan till :o) Nej då, hon är så underbar. Stackarn som får stå ut med lilla huliganfia som bråkar med henne hela tiden.
Iaf så tog jag en sallad, hälsade på mamma, handlade lite och for hem. Nu sitter jag här och skriver lite. Glömmer ju av bloggen, hur rolig får man va ???
Ska iaf lägga ut lite bilder också. Jaja så kan det va. Hörs dah.

Och by the way, vore ju roligt om någon skrev nån kommentar eller nått ? Tråkmånsar. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0