Hipp Hipp Hurra.

Mamma fyller 50 år idag. Grattis. Firade dig i lördags med alla nära, men idag måste ju firas lite också :o)
Och undra just när din hemliga dag dyker upp ? Va tror du mamma ? hihi... Be ready...

Har nyss lämnat Hanna på dagis, hon vaknade vid 7, då gick jag upp för att göra välling (hon brukar vilja ha en skvätt på morgonen) Men då säger hon: Men MAMMA, du kan inte göra välling mitt i natten, gå och lägg dig på en gång. :o)
Men lilla vän det är morgon nu, bara det att det blir mörkare och mörkare mot vintern. Jaha, säger hon, och släpper ned armarna ändå ned i golvet och surar in i våran säng. :o) Hon är ju bara för härlig.
Jag frågade även när vi åkte till dagis: Va ska du göra idag på dagis då ? Men Mamma: Det berättar jag väl när jag har slutat jobba. och världens suck.  Obs.. sorry dah... Inge prat om vädret här inte. Min unge det :o)

Kanske jag ska ta och fixa lite här hemma och duscha och sen ta med mig ungen och åka till mora. Hanna har tjatat en del om att åka till mormor. Och idag passar väl väldigt bra :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0