Familjedag.

Ja idag har det vart en familjedag. Jag Magnus och Hanna var till det nya lekkompaniet, oj va ungen va svettig och hade kul. Magnus fick leka en hel del han med och eftersom man är höggravid fick man sitta och fika och titta på för det mesta. Men va nöjd hon va :o) Helt underbart. Hoppas Jenny vill ta med sina skitungar och följa med dit någon dag här. Vilken grej. :o) Hanna är alltid så blyg, men det släppte efter en liten stund som tur va. Somnade när vi åkte därifrån (dock bara 10 min) för efter det åkte vi till pappa å hans fruga och fikade och köpte en blomma ettersom det är deras bröllopsdag imorn. Vidare hem till mamma och hämtade henne. Åkte hem, började med middag, sen kom brossan å hans tjej, så vi har ätit middag, spelat lite spel å så. Så mysigt.

Och eftersom jag inte kunnat sovit mer än en halvtimme åt gg inatt så är jag helt slut nu. Ska gå och lägga mig och snusa på min lilla bebis. (inte så liten längre)

Känner mig lite vimsig, men hur som helst en riktig familjedag. Bara Magnus familj vi inte träffat. Kanske imorn ?

Hoppas ni har/haft en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0