En ganska vanlig dag.

Baby har sovit i mora inatt. Så jag tänkte ta mig en rejäl sovmorgon och det kan man ju påstå att jag gjort. Vaknade kl 12 herregud. Men gissa om det var skönt.
Fikade hos mamma, micke kom och busade lite med hanna och kom med lite namnförslag till bebisen :o)
Handlade lite innan vi åkte hem, men får nog storhandla på lördag kanske. fast man ska inte det när alla precis fått lön, för det är ju så mycket folk då. Men vi får väl se.

Emma: Du är så stark, det här är ju som en fis i rymden (eller va brukar du säga sweetie ? )

Ja nu ska jag kolla klart på lyxfällan, sen ska jag hoppas i säng och väcka magnus ifall han har somnat. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0