Vila vila vila...

Ja dr sa vila nu.. men det känns så svårt nu, vill ju göra klart allt innan helgen nudå... Storstäda överallt så det är klart tills man kommer hem med bebisen, men jag får egentligen inte. Får ta lite i taget och vila emellan :o)
Fyy mig. Ähh Magnus är duktig och grejjar. Efter jag kommit hem kan jag städa, det är väl inte hela världen ?

Har vart till mamma idag, har glömt att köpa amningsbhar, så jag for in till mora. Hanna ville vara kvar hos mamma och det får hon väl, hon har tjatat om det länge nu. Jag tycker det känns roligt att hon vill vara hos mormor och farmor och farfar. Hon vill ofta sova borta hos dom. Känns så skönt att man aldrig behöver vara orolig för hur hon har det när man behöver barnvakt. 

Ja minsan, ska ta och koka lite nudlar nu tror ja haha, vart så sugen och Hanna är ju inte hemma så jag kör på det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0