Hjälp

Ja helskotta... Nu är det på g. Fy bubblan och bananer. Gick in i v39 idag. Gahh... snart kommer bebisen. HJÄLP
Jaja bara att bita ihop.

Hannas sov hos mamma så  jag fick sovmorgon, en stund iaf. Blir alltid väckt av fonen. Segade mig lite men till slut kom jag iväg och åt lite lunch med emelie, stackarn fick lyssna på mitt nervös talk. Hua. Men hon är så go tycker jag. :o)
Åsa och Vikkis kommer lite senare om jag inte minns fel, ska ringa och höra. Jultidningarna hade kommit.

SHIT KAN NÅGON GE MIG EN FLASKA VIN OCH ETT PAKET CIGG haha... need to calm down hua...
nej då det kommer gå så bra. måste gå och tänka på något annat nu. hejj hejj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0