Hemma Nudå.

Ja då va jag hemma igen. Såg så bra ut allting, så jag fick åka hem. Gick ned till centrum och myste lite innan Magnus och Hanna kom och hämtade mig. Sa hej då till min rumskompis, hon skulle tillbaka på fredag och får förmodligen stanna där då. Och jag ska tillbaka på måndag om inget händer. Så nu ska jag bara vara hemma och vila mig i väntan på bebis. Lämnade in min dator idag, så den skulle jag få tillbaka först om 3 veckor, men har man haft med on off att göra tidigare så vet man att det tar minst det dubbla... Men skitsamma, har en ny dator hemma nu iaf. Och skulle det va så klarar man sig alldeles utmärkt utan datorn faktiskt. Nåja, några dagar iaf.
Ska mysa lite med mina älsklingar en stund nu.
Men hemma är jag iallafall. Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh blogg, vad rooooligt.. Skönt o höra att du är hemma igen iaf! Men snart kommer det nog en bäbis ska du se :) Kraaam!

2008-11-04 @ 22:23:18
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0