Hallelulia...Julia...

Ja tame17 fick jag tillbaka min dator idag... typ 4 veckor tog det. Helt okej. Men dom hade bara fixat hälften av vad dom skulle, men ähh wtf. Kevin ligger  på mig och myser, varmt som bara tusan... hua... men så mysigt. Emma har kommit hem igen, så härligt så, vi har mest bara shoppat och shoppat. Kevin har fått hänga med bara. Hanna har sluppit min lilla prinsessa, hon gillar inte att shoppa så mycket iaf. Inatt sover hon hos mormor för dom har bestämt det, bäst att låta dom då. :o)
Kevin har börjat sova på nätterna, förutom att han vill äta och snusa lite ibland, men jag behöver inte vara uppe på natten iaf, skönt. Hanna är inte så avundsjuk heller som jag trodde hon skulle vara, duktig och stolt storasyster. väldigt hjälpsam. Såg att jag skrivit att jag skulle skriva mer när jag  hade vilat upp mig lite, men inte vilar man väl upp sig på ett tag när man precis fått en knodd ?? Vimsmajja får jag nog säga. Men nu ska jag väl komma igång och blogga igen minsan.
Hanna har vart till frisören idag med mormor och klippt luggen och fått lite färg i håret :o) Får lägga ut bild på det när ungen har kommit hem. saknar henne nu känner jag,  min lilla älskling. <3
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0