Falun Igen.

Ja nu ligger jag i Falun igen. I lördags vaknade jag upp och va alldeles svullen i hela kroppem, mest ansiktet, såg ut som jag hade gråtit en vecka. Tänkte ringa till förlossningen och höra lite, men Sofia och Anders skulle komma med sina barn från borlänge, så jag valde att vänta, för jag kände på mig att dom skulle lägga in mig. Så när dom åkt på efm ringde jag in och fick komma in på en gg. Mina värden va inte så bra, så jag fick sova kvar och dom gjorde massa tester och prover. Och igår skickade dom mig till falun, dels för att jag ska föda här i vilket fall och för att dom har lite mer erfarenhet. Så nu har jag haft tillräckligt tråkigt tycker jag. Doktorn sa iaf idag att om jag inte är ett dugg påverkad på livmodertappen, får jag åka hem och vila hemma. Men är den förkortad osv så får jag stanna kvar kanske att dom sätter igång mig. Så imorn får jag veta mer.

Tänkte skriva en snabbis medans jag och min rumskompis är på rymmen från avdelningen :o)
Måste ju ha mig en bok och roa mig med så länge och min rumskompis kan bara amerikanska och spanska så hon ville försöka hitta något som hon kunde läsa också.

Ska rymma vidare till cafeterian nu och se om jag hittar något spännande (!!) haha... ja men men.
Håll tummarna för att jag får åka hem  imorn ELLER ännu bättre, får bli igång satt så bebis och jag kan åka hem om några dagar.

Bye

Kommentarer
Postat av: Viktoria<3

Ja hoppas att du får komma hem imon=) Kram Viktoria<33

2008-11-03 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0