Ajjj min stackars rygg.

Ja usch det gör ont i min rygg. ska lägga mig i min massage sak och värma mig med min vetekudde. Mysigt. Fast först ska jag ta mig ett varmt bad. Mmm... skönt.
Imorgon kommer Emma, känner verkligen att jag behöver hennes stöd... TACK baby för att du kommer. Du är underbar...
Sa till min älskling igår kväll, hua Magnus nu börjar jag bli rejält nervös... å han svara : Det blir nog bra ska du se, sov nu... GAH VA ? Men han sov och har inget minne av det haha... Inte lätt å va trött minsan. Kunde inte låta bli att städa idag heller. Städade som en tok faktiskt. Måste ju seriöst vara dum, man kan ju faktiskt hamna i koma ?!!!!

Va in i Lisselhed på efm, Hannas kusiner va hos svärisarna. Så vi åkte och busade med dom en stund. Sötnosarna.
Imorn ska bebis på dagis en stund, så hon får träffa sina kompisar lite. Hon är inte så sugen på att åka dit, men hon får göra det ändå känner jag.

Nej dax för avslappning nu. Hejj hejj

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snaaaaart kommer bäbisen och det är SÅÅÅ spännande ska du veta, jag är så himla avis!! Puss o kram.

2008-11-08 @ 23:09:41
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0