Vilken härlig natt

Ja hua.. Lille prinsen bestämde sig för att ha en lång vaken natt inatt. Mellan 2 och 6 har han vart vaken och  Hanna vaknade halv 6.. Hjälp tänkte jag, hur ska jag orka med det här, kommer ju sitta och nicka hela dagen. Men älsklingen åkte till jobbet för att hämta lite papper och sånt som behöver göras, så fixar han det hemma, perfekt. Då kommer jag få sova, har bara sovit 2 timmar allt som allt. Kl 10.00 har vi möte, så jag får väl sova efter det då föresten. jaja hur som helst, ska äta lite frukost nu tror jag. Ha en bra dag nu.
Hanna hade feber btw. Och även om hon hade det så drog vi med henne på julskyltning en snabbis, va där bara en kvart ungefär. Lite frisk luft och någon tomte. Snabbt avklarat. Hon fick vara med oss själv en liten stund iaf. Kevin fick vara hos farmor och farfar medans.
Hanna har vart till frisören och klippt luggen och så fick hon lite färg i håret och just nu är blå hennes favorit färg, så det fick det bli. Fick den här bilden av mamma efteråt
.

Kommentarer
Postat av: Carlstad by the way!

haha kom ju på att han är ju en MINI-giis:D hihi.. Hanna också! <3

2008-12-02 @ 16:03:57
Postat av: Malin på ica

Är ute på en bloggturné och hamnade här och fick se en av mina bästa favoritkunder med blå slinga i håret!

2009-01-21 @ 09:21:30
URL: http://malinakrocko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0