Gurkungar.

Hua.. Hanna hostar så hon spyr, min lilla stackare, men febern är borta nu iaf. Men hon får vara hemma resten av veckan iaf. Kevin sov inatt, från kl 02.00-08.00 helt perfekt, jag vaknade 7 och undrade om magnus tagit med sig barnen och åkt ?!! va så tyst, gick in och kolla då hade magnus försovit sig och Kevin sov och Hanna sov också fortfarande och jag låg klarvaken och kollade på nyhetsmorgon ?? Är ju helt slut och behöver sova allt jag kan, men när jag får, nejd å går det inte. Men men skönt va de iaf. Åkte till svärmor med barnen och myste där hela dagen. :o)
Hanna somnade när vi kom hem från farmor och jag och Kevin med, så när magnus kom hem från jobbet sov vi som giisar allihopa. Och Hanna somnade vid 21 tiden.
Ska kolla klart på greys anatomy nu, skulle ha skottat gården också, men det kan jag göra imorn på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0